Swedish centre
Ru

FILMKLUBB

I lördags hade vi filmklubb på vårt språkcenter!🍿🎬🇸🇪 Tillsammans tittade vi på den underbara filmen "Den bästa sommaren", som fördjupade oss i stämningen av den kommande sommaren.☀️ Efter filmen delade vi med oss av våra tankar och diskuterade karaktärerna och handlingen.💭 Och allt detta, såklart, till knaprigt sött popcorn och godis i gott sällskap.☺️

Tack till alla som gick med i vår filmklubb! Det var er som gjorde förra lördagen så mysig och trevlig! 🤗🧡

Fler evenemang kommer snart, så håll utkik efter uppdateringar på våra sociala medier! 📲

Vi ses! 😉