Vad kan vara bättre än att chilla i ett trevligt sällskap och titta på en film med popcorn och godis? 🍿🍬🥤. Därför vill vi förena nytta med nöje och bjuda in dig till vår filmklubb! 🎬
✔️Den här gången ska vi titta på filmen «Den bästa sommaren»! ☀️ En svensk dramakomedi som utspelar sig 1958 i Molkom, där sommarbarnen Mårten och Annika placeras hos den stränge och ensamme begravningsentreprenören Yngve Johansson. Det blir en sommar som förändrar deras liv, fylld av värme, kärlek och att vinna Yngves hjärta. ❤️
✔️När? – 16 maj, kl 14:00
✔️För nuvarande och tidigare svenska studenter. 🇸🇪
✔️För att anmäla dig: skriv till oss i direktmeddelande eller ring oss: +375 (29) 331-44-45 (Anmälan pågår till och med den 14 maj!)📝